رمضانعلی سنگدوینی گفت: به زودی خبرهای خوشی برای سهم داران و سرمایه گذاران پترشیمی گلستان در راه است و شرایط برای سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس فراهم می شود.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری ایلنا گلستان گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و وزیر نفت، اختلاف مالی که بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت پترشیمی گلستان وجود داشت برطرف شد.

 

وی ادامه داد: بعد از جلسات به نتیجه رسیدیم و به شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ابلاغ شد و بر اساس هماهنگی های که با وزیر نفت داشتیم و پیگیری‌های که انجام دادیم، بزودی در هیأت مدیره شرکت  صنایع پترشیمی ایران این موضوع مصوب و  به دادگستری گلستان ابلاغ می شود.

 

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: بعد از تصمیم گیری دادستان و رئیس کل دادگستری گلستان شرایط برای سرمایه گذاری شرکت هلدینگ خلیج فارس فراهم می شود وخبرهای خوشی برای سهامداران که ۱۷ سال منتظر بودند در راه است.

 

سنگدوینی بیان کرد: جاده گرگان به آق قلا درحال چهاربانده شدن بوده و پیشرفت کار خوب است. جاده آق قلا به گنبد کاووس، روشنایی کمربندی گرگان، روکش آسفالت جاده روستای نوده ملک به عطا آباد، جاده توسکستان به شاهرود و…. با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان درحال انجام کار است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: تعدادی از ماشین آلات حمل ونقل جاده ای دچار فرسودگی است که با پیگیری های انجام شده حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی آنها تخصیص یافت و در حال تلاش هستیم که قبل از شروع فصل سرما مشکلات برطرف شود.

 

وی افزود: پیمانکاران شرکت توزیع برق استان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات داشتند که از وزیر نفت دستور گرفتیم ۳۰ درصد مطالبات آنها پرداخت شود و ۱۵۰ میلیاردتومان به مرور زمان پرداخت می شود.

 

وی بیان کرد: در روزهای اخیر بیش از ۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران شرکت توزیع برق گلستان پرداخت شد.