استاندار گلستان گفت : اجرای طرح های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در گلستان زمینه تسریع در توسعه و پیشرفت استان را فراهم می کند.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، علی محمد زنگانه در جلسه بررسی طرح‌های در دست اجرای قرارگاه خاتم الانبیا در استان با حضور مدیران این قرارگاه با اشاره به طرح‌های در دست اجرا در استان افزود: لایروبی کانال آشوراده در طرح علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و البته به نظر می‌رسد باید عمق یک و نیم متری این لایروبی افزایش پیدا کند.

او گفت: پروژه سد نرماب یک پروژه پر اهمیت برای استان است و خوشبختانه تا کنون ۹۹ درصد بدنه سد و تاسیسات آن اجرا شده است و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه اجرای باقی مانده احداث سد را فراهم کنیم.

استاندار گلستان تاکید کرد: طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) که با تلاش بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست و تلاش دارد آبرسانی به ۴۳۲ روستا را محور اقدامات خود قرار دهد، طرحی ارزشمند است که رضایتمندی مردم مناطق محروم را به همراه خواهد داشت.

دکتر زنگانه همچنین به طرح زهکشی اراضی کشاورزی هم اشاره کرد و افزود: برای این طرح که از اهمیت بالایی برخوردار است که در سفر ریاست جمهور به گلستان هزار میلیارد تومان مصوبه در نظر گرفته شد و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم کنیم.

در این جلسه مدیران هر یک از پروژه‌های تحت مدیریت قرارگاه خاتم الانبیا مسائل و دغدغه‌های خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.