مهران شاهین طبع وقتي سرمربی تیم شیمیدر قم شد، پیش بینی می‌شد که بازیکنانی که با آن‌ها در شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شده بود را با خود به این تیم بیاورد و همین اتفاق هم در حال رخ دادن است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، مهران شاهین طبع وقتي سرمربی تیم شیمیدر قم شد، پیش بینی می‌شد که بازیکنانی که با آن‌ها در شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر شده بود را با خود به این تیم بیاورد و همین اتفاق هم در حال رخ دادن است.
شیمیدر که یکی از تیم‌های متمول لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شود در سال گذشته با وجود یارگیری ضعیف با هدایت مصطفی هاشمی به عنوان سومی دست پیدا کرد. آن‌ها برای فصل بعد با هدایت شاهین طبع و جذب بازیکنان ملی پوش به دنبال قهرمانی هستند.
نوید رضایی فر، روزبه ارغوان و مایک رستم پور که فصل قبل در گرگان بودند، برای فصل بعد به شیمیدر پیوسته اند و باید در روز‌های آینده نیز منتظر حضور بازیکنان دیگر هم باشیم.
در ادامه نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان، مایک رستمپور ملیپوش دو رگه فصل گذشته تیم شهرداری گرگان با قراردادی یک ساله به شیمیدر قم پیوست تا برای دومین بار لباس شیمیدر را بر تن کند.