مهندس حمیدی گفت: ۶۰ درصد از مشترکان گرگان بالاتر از الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند که سه پیامک اخطاریه برای این گروه ارسال شده و اگر در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با قطعی آب مواجه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، فرماندار گرگان گفت: با اتصال یک حلقه چاه به بیمارستان صیاد شیرازی مشکل کمبود آب این بیمارستان رفع شده، اما در بیمارستان پنج آذر تا رفع کامل مشکل، آبرسانی با تانکر انجام می‌شود.
مهندس محمد حمیدی ظهر روز جمعه یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اتصال یک حلقه چاه به صورت مستقیم به بیمارستان صیاد شیرازی مشکل کمبود آب این بیمارستان به طور کامل رفع شد.
فرماندار گرگان افزود: در بیمارستان پنج آذر هم تا رفع کامل مشکل، آبرسانی از طریق تانکر انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: ۶۰ درصد از مشترکان شهر گرگان بالاتر از الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند که سه پیامک اخطاریه برای این گروه ارسال شده و اگر در رفتار مصرف خود تغییری ایجاد نکنند با قطعی آب مواجه می‌شوند.
حمیدی بیان کرد: الگوی مصرف آب برای هر واحد مسکونی در یک ماه ۱۵ هزار لیتر است و گروهی که بیش از این مقدار آب در ماه مصرف کنند در رده پرمصرف قرار خواهند گرفت.
فرماندار گرگان اضافه کرد: شب گذشته یک حلقه چاه دیگر واقع در روستای سعدآباد با ظرفیت ۱۵ لیتر بر ثانیه به شبکه آب شهری اضافه شد.
وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده تمامی ادارات مکلف هستند تا مصارف خود را حداقل ۳۰ درصد کاهش دهند.
حمیدی بیان کرد: تمامی امکانات برای رفع مشکل کمبود آب به کارگیری شده، از شهروندان هم تقاضا می‌شود در مصرف بهینه آب کمال صرفه جویی را داشته باشند.