بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان نخستین نماینده ایران در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا (منطقه غرب) به مصاف الریاضی لبنان رفت که با نتیجه ۸۱ - ۷۴ تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، نخستین دیدار نماینده ایران از ساعت ۲۳ دیشب چهارشنبه ۳۰ آذر  ۱۴۰۱، در بیروت برگزار شد و تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۱ – ۷۴ از تیم الریاضی لبنان شکست خورد.

بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان نخستین نماینده ایران در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف الریاضی لبنان رفت که شکست خورد.

 

ببینید ؛ گزارش اختصاصی خبرنگار صداوسیما در بیروت

 

 

 

مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در هفته‌های آینده این مسابقات، در سالن آزادی تهران میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.

ترکیب شهرداری گرگان:

سجاد پذیرفته، آنتاناس اودراس، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و رسول مظفری

ترکیب الریاضی:

جیان عبد ال نور، وائل اراکجی، ریکی لدو، آتر ماجوک و کریم زینون

* نیمه نخست: ۳۹ – ۳۹ مساوی

تیم الریاضی لبنان که میزبان این دیدار بود، به واسطه فشار هواداران خود در ابتدا شروع خوبی داشت و با ۹ امتیاز پیش افتاد، اما در ادامه شاگردان حاتمی به بازی برگشتند تا این رقابت تا پایان نیمه اول به صورت پایا پای پیگیری شود. کوارتر‌های اول و دوم این دیدار ۲۴-۲۵ و ۱۵-۱۵ به پایان رسید تا دو تیم ۳۹ – ۳۹ مساوی به رختکن بروند.

* نیمه دوم: ۴۲ – ۳۵ الریاضی

در این نیمه، اما «وائل اراکجی» فوق ستاره تیم الریاضی خوش درخشید تا کوارتر سوم این دیدار با برتری ۲۶-۱۴ میزبان به پایان برسد. شاگردان حاتمی در کوارتر چهارم تلاش زیادی برای بازگشت به بازی انجام دادند، اما نهایتا این تیم میزبان بود که ۸۱ – ۷۴ به پیروزی دست یافت. شهرداری گرگان کوارتر پایانی را ۱۶-۲۱ برد.

به این ترتیب، قهرمان فصل گذشته ایران با باخت کار خود در این رقابت‌ها را آغاز کرد. شاگردان حاتمی چهارشنبه هفته آینده با تیم الکرامه سوریه دیدار می‌کنند.