تیم بسکتبال نبوغ اراک شامگاه دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان شهرداری گرگان بود که این مسابقه را با نتیجه ۶۱ بر ۸۶ به میهمان خود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر دیروز سی ام دیماه در تهران تیم بستکتبال نبوغ اراک را ۸۶ بر ۶۱ مغلوب کرد و صدرنشین باقی ماند.

 

در کوارتر اول از ابتدای بازی این شهرداری گرگان بود که با شوت سه امتیازی محمد جمشیدی خط و نشان را برای نبوغ کشید و در ادامه سرعت بالای بازی به زیبایی این کوارتر افزوده بود، نبوغ در نبود آرن داوودی دست به تغییر در ترکیب ابتدایی خود زده بود و پیام خوشدونی فوروارد کهنه کار خود را از ابتدا وارد میدان کرد و این کوارتر با نتیجه تساوی ۱۶-۱۶ به پایان رسید.

 

در کوارتر دوم هر دو تیم پا به پای هم امتیازات را جمع آوری کردند و خارجی های دو تیم در این کوارتر درخشان ظاهر شدند، اما این تیم شهرداری گرگان بود که با تجربه بازیکنان خود توانست با نتیجه ٣٧ بر ٣١ به برتری برسد و با پیروزی به رختکن برود.

 

کوارتر سوم را اراکی ها طوفانی شروع کردند و پرتاب سه امتیازی زارعی اختلاف را کم کرد ولی در ادامه بهنام یخچالی ملی پوش تیم شهرداری گرگان با پرتاب های خود و دفاع بی نقص تیم شهرداری گرگان باعث شد این کوارتر با نتیجه ٥٩ بر٤٠ به نفع تیم شهرداری گرگان به پایان برسد.

 

تیم نبوغ در کوارتر چهارم با توجه به اختلاف نوزده امتیازی خود با حریف، تمرکز لازم را نداشت و اشتباهات مکرر بازیکنان این تیم اجازه را به تیم شهرداری گرگان داد تا راحت تر به بازی ادامه بدهند و اختلاف را بیشتر کنند.

 

در پایان این بازی با نتیجه ٨٦ بر ٦١به سود شهرداری گرگان پایان یافت.

 

تیم نبوغ اراک با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیک برتر بسکتبال کشورمان قرار دارد.

 

شهرداری گرگان در هفته هشتم، پنج شنبه همین هفته به مصاف تیم بستکتبال همسایه خود یعنی کاله مازنداران خواهد رفت.