معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه مقابله با جنگ نرم را اولویت اصلی کشور عنوان کرد.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان ، سردار حزنی امروز یکشنبه ۲۹ آبان در رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور جمعی از فعالین جهادی استان گلستان برگزار شد، گفت: به فرموده رهبر انقلاب اولویت اصلی کشور ما مقابله با جنگ نرم است، جنگ نرم به ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم، ایجاد رعب و وحشت و دو دلی و به هم زدن رابطه مردم با یکدیگر گفته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: محرومیت زدایی را باید فوری و آنی انجام بدهیم، سپاه و بسیج اولین نهاد نباشند دومین نهاد هستند که وارد عرصه می‌شوند و آخرین نهادی هستند که از آنجا خارج می‌شوند.

 

وی افزود: ما با همه دولت‌ها کار کردیم که کمک کنیم تا فاصله عقب ماندگی در روستا‌ها کم شود و از مهاجرت روستایی‌ها به شهر‌ها جلوگیری شود.

 

سردار حزنی گفت: مسئول محرومیت زدایی در کشور دولت است و ما باید به دولت در این راه کمک کنیم.

 

وی گفت: ما آمده ایم که سخت کار کنیم نه اینکه کار‌ها را در سطح کشور سخت کنیم، برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزاران دلیل تراشیده می‌شود، اما ما به یک دلیل و آن هم خوشنودی خداوند باید کار‌ها را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: سازمان و تشکیلاتی ماندگار است که به مردم به عنوان، ولی نعمت خود نگاه کند. چون همه مسئولین می‌آیند و می‌روند، اما این مردم هستند که می‌مانند.

 

راه اندازی ۱۶ قرارگاه جهادی در گلستان

سردار ملک شاهکوهی  فرمانده سپاه نینوا گفت: امروز توفیق داریم ۱۶ قرارگاه جهادی در سطح استان شکل دهیم تا فعالیت ۳ هزار و۲۰۰ گروه جهادی بسیج را ساماندهی کرده و به خدمت رسانی مردم در عرصه‌های مختلف بپردازیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ایام هفته بسیج برای مردم دارالمومنین گرگان علاوه بر ایام مسرت بخش فرمان تشکیل بسیج یادآور سالروز قیام تاریخی ۵ آذر در ایام انقلاب است که باید به جوانان شناسانده شود.

وی افزود: تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بود و اگر بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت شاید صفحات تاریخ انقلاب جور دیگری نوشته می‌شد، اما به برکت تفکر بسیج امروز مقتدرانه پیش می‌رویم.

 

ملک شاهکوهی گفت: بسیج طی ۴۳ سال گذشته در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها پای کار اسلام و انقلاب بوده و نمونه اخیر آن حضور در صحنه و بهنگام بسیجیان برای مقابله با آشوب‌های اخیر است.

 

وی افزود: ما معتقدیم صف جوان معترض از اغتشاشگر و کسانی که در وقایع اخیر جنایت کرده اند از هم جداست، به جوانان فریب خورده توصیه میکنیم به دامان خانواده خود بازگردند، اما جنایتکاران را رها نخواهیم کرد.

 

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: لحظه‌ای خدمت رسانی به مردم دچار وقفه نخواهد شد و این حوادث نمی‌تواند حرکت پرشتاب بسیج را با خلل مواجه کند.