ماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که اگر رشادت های حاج قاسم نبود امروز باید در مرز های کشور با داعش می جنگیدیم، گفت: حاج قاسم تمام آسایش خود را برای مردم گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، حجت الاسلام علی رضایی ظهر شنبه هفدهم دی ۱۴۰۱ در مراسم بزرگداشت حاج قاسم گفت: خداوند می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

نمایند ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حاج قاسم در مکتب امام رشد کرد و در دورانی که ولایت فقیه در جامعه حاکم است، افتخارات بزرگی نصیب جهان اسلام کرد و این مایه مباهات انقلاب اسلامی ما است.

وی افزود: پیکر مطهر حاج قاسم در چندین استان تشییع شد و مردم برای شرکت در این مراسم قیامتی به پا کردند و همه آمدند زیرا هر خانواده ایرانی احساس می‌کرد عضوی از خانواده خود را از دست داده است.

رضایی بیان کرد: بعد از رحلت امام هیچ تشییع جنازه‌ای به باشکوهی تشییع حاج قاسم نبود چون این شخصیت بزرگ خالصانه برای خدا کار کرد و خداوند او را عزیز کرد.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران جنگ تحمیلی، در قرارگاه سپاه قدس و برقراری امنیت در جنوب کشور خدمات بزرگی به کشور و جوامع اسلامی کرده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس هر عملیاتی که انجام می‌شد تعداد زخمی اسیر و شهید داشتند، سردار سلیمانی تا وقتی به همه زخمی‌ها رسیدگی نمی‌کرد به منزل نمی‌رفت و در تمام تشییع جنازه شهدای آن عملیات شرکت کرده و از همه خانواده شهدا سرکشی می‌کرد.

رضایی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد و این در ۱۵۰ سال اخیر بی نظیر بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم همزمان با ایجاد امنیت، محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان را آغاز کرد و با واگذاری وام‌ها و احداث چاه کمک کرد تا مردم معیشت بهتری داشته باشند و امنیت منطقه را به کمک خود مردم منطقه جاری کرد.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین تاکید کرد: حاج قاسم تمام حیات و آسایش خود را برای مردم گذاشت و اگر نبود رشادت‌های حاج قاسم امروز بیش از ۷۵ درصد سوریه و بالای ۶۰ درصد عراق تحت اشغال داعش در می‌آمد و بعد از آن باید در مرزهای کشور به جنگ داعش می‌رفتیم.

سومین سالگرد شهادت سردار دلها و همرزمانش در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه گرگان برگزار شد.(جزئیات بیشتر)