نتایج تائید صلاحیت تعداد دیگری از داوطلبان انتخابات شورای شهر اعلام شد و از این بین در گرگان فقط محمد قدس مفیدی که سابقه حضور در شورای چهارم را دارد وارد گردونه انتخابات شد و حسین صادقلو شهردار اسبق و جنجالی گرگان نتوانست از هیئت عالی نظارت در تهران تائید صلاحیت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، نتایج تائید صلاحیت تعداد دیگری از داوطلبان انتخابات شورای شهر اعلام شد و از این بین در گرگان فقط محمد قدس مفیدی که سابقه حضور در شورای چهارم را دارد وارد گردونه انتخابات شد و حسین صادقلو شهردار اسبق و جنجالی گرگان نتوانست از هیئت عالی نظارت در تهران تائید صلاحیت بگیرد.
حالا حضور محمد قدس مفیدی که متمایل به اصولگرایان و از نزدیکان سیدعلی طاهری رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گلستان است، می‌تواند زاویه انتخابات شورا‌ها را بیشتر به سمت اصولگرایان که تاکنون در هیچ دوره‌ای حضور جدی در صحن شورا نداشتند متمایل کند.

بیشتر بخوانید 

رد صلاحیت صادقلو و تائید قدس مفیدی

تکلیف داوطلبان مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر گرگان مشخص شد

فقط صلاحیت ۵ درصد در انتخابات شورا‌های گلستان رد شد

اما حسین صادقلو شهردار اسبق گرگان هم که سابقه حواشی ایجاد شده در زمان فعالیتش در شهرداری مانند درگیری با اعضای شورای شهر و موضوعات مطرح شده درخصوص پروژه‌های ساخت زیرگذر و روگذر شهری از اذهان پاک نمی‌شود هم قصد دارد حالا که خودش از حضور در رقابت‌ها منع شده لیستی ارائه و نظر افراد زیادی مانند بانوان را کسب کند تا قدرت را از طریق رابطانش در شورا به دست بیاورد.
گفته می‌شود در لیست او سه بانو به نام‌های هلاکو، ملک و یالوند جای دارند که می‌تواند حضور سه زن در یک‌گروه برای زنان گرگانی قابل توجه باشد.
حضور کم رنگ چهره‌های شاخص اصلاح طلب گلستان در مهندسی انتخابات شورای شهر و لیست ضعیف نیرو‌های اصولگرا هم در مقابل حضور پر شور داوطلبان قومی مانند سیستانی‌ها از نکات قابل توجه دیگر در این انتخابات است و حالا که اصلاح طلبان نای رقابت ندارند و اصولگرایان هم با لیستی از نیرو‌های مطرح و قوی نیامدند شانس پیروزی برخی داوطلبان قومی مانند زهرا نورا از قوم سیستانی زیاد است و احتمالا او با توجه به سابقه حضورش در شورا یکی از برندگان انتخابات شورای شهر گرگان خواهد بود.
چند گروه دیگر مانند دادبود شهردار فعلی گرگان و جامعه مهندسان گرگانی هم تا بیستم خرداد لیست افراد منتخب خود را نهایی می‌کنند.
در زمینه انتخابات ریاست جمهوری هم فعلاً همه نگاه‌ها به مناظره‌ها دوخته شده است و نکته قابل توجه در فضای مجازی گلستان این است که کانال تلگرامی اصلاحات گلستان که چندین سال در سکوت به سر می‌برد از امروز با رویکرد حمایت از همتی داوطلب ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرده است.