رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در حال مطالعه میدان بسیج به عنوان برج خلاقیت و نوآوری هستیم تا برخی از شرکت‌های دانش بنیان در آن مستقر شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت : فعالیت و روشن شدن المان میدان بسیج گرگان از مطالبات به حق مردم بوده و سال‌ها است که به دلیل مشکلاتی، این برج خاموش شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در حال حاضر در حال مطالعه میدان بسیج به عنوان برج خلاقیت و نوآوری هستیم تا برخی از شرکت‌های دانش بنیان در آن مستقر شوند.

وی توضیح داد: طبق قرارداد با پارک علم و فناوری گلستان بخشی از این فضا در اختیار استارتاپ های حوزه شهری قرار می‌گیرد و بخشی در اختیار شهرداری گرگان است.

 

 

 

گرزین عنوان کرد: طبق بازدید به همراه رئیس پارک علم و فناوری گلستان و نشست با شهرداری گرگان، به دنبال این هستیم که تا با بررسی بیشتر این فضا را در اختیار آنها قرار دهیم و این مکان فعال شود.

طبق گفته رئیس شورای اسلامی شهر گرگان این دومین قرارداد با پارک علم و فناوری است که در نخستین آن فرهنگسرای گرگان (کارخانه نوآوری) به شکل اجاره در اختیار این نهاد قرار گرفته است ولی در برج گرگان، مدیریت شهری هم حضور دارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر