معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این پروژه در حال حاضر ۵۸ درصد پیشرفته فیزیکی دارد و در چند ماه گذشته بخشی از مطالبات ما از سوی شهرداری پرداخت شده است.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، ناصر زارع ظهر امروز در جلسه قرارگاه خاتم انبیاء با مسئولان استانی گلستان در خصوص آخرین روند پروژه‌های استان گلستان اظهار کرد: پروژه سایت بزرگ پارک هزار پیچ گرگان را پیگیری می‌کنیم که اواسط سال ۹۹ شروع شده و دو سال از اجرای این پروژه می‌گذرد.

معاون فنی و مهندسی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: این پروژه در حال حاضر ۵۸ درصد پیشرفته فیزیکی دارد و در چند ماه گذشته بخشی از مطالبات ما از سوی شهرداری پرداخت شده است.

زارع بابیان اینکه ۵۰ درصد کارکرد پروژه از شهرداری طلب داریم، افزود: ۳۰ درصد به صورت نقدی و ۷۰ درصد به شکل تهاتر بنا است که مطالبات ما پرداخت شود.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبار در اواسط سال ۱۴۰۲ این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: پروژه لجستیکی اینچه برون و راه آهن گرگان به شاهرود دو موضوعی بود که با قرارگاه خاتم مطرح شده است و جلسه‌ای برای پروژه لجستیکی اینچه برون انجام شده و منتظر جمع‌بندی استان هستیم.