علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت: احداث ۲ هزار واحد مسکونی دیگر از واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن گلستان واگذار شد.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، احداث ۲ هزار واحد مسکونی دیگر از واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن گلستان واگذار شد.

 

استاندار گلستان امروز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان با قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن استان در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: احداث ۲ هزار واحد مسکونی دیگر در راستای ادامه اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن به این بنیاد واگذار می‌شود.

 

علی محمد زنگانه همچنین با بیان اینکه ۱۳ شهر استان با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر فاقد زمین برای طرح نهضت ملی مسکن هستند گفت: امروز در قالب مصوبه دو ماه به مسئولان مربوطه در این شهر‌ها فرصت داده می‌شود تا زمین مورد نیاز را مشخص و تعیین تکلیف کنند.

 

او با تاکید بر اینکه پیمانکاران بومی استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اولویت هستند ادامه داد: پیمانکاران استان در مدت یک هفته فرصت دارند در فراخوان اداره کل راه و شهرسازی شرکت و همکاری خود را اعلام کنند در غیر اینصورت با مجموعه بزرگ پیمانکاران کشور کار ساخت و ساز را انجام می‌دهیم.

 

وی گفت: در شهر‌هایی که برای تفکیک زمین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشکل وجود دارد بنیاد مستضعفان در مدت یک ماه باید با همکاری اداره کل ثبت املاک و اسناد کار تفکیک اراضی را انجام دهد در غیر اینصورت تقسیم مشاعی انجام خواهد شد.

 

زنگانه با اشاره به طرح نیمه کاره مسکن مهر در برخی از شهر‌های گلستان ادامه داد: گزارش ویژه‌ای از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر که بصورت نیمه کاره رها شده تهیه می‌شود تا برنامه ریزی اصولی برای این واحد‌های مسکونی انجام دهیم.