اخیرا ویدئویی واقعی از تفرجگاه منطقه گردشگری النگ دره گرگان در فضای مجازی پخش شد که در آن نشان می‌دهد تعدادی از زنان و دختران بدون حجاب به رقص و شادی مشغولند و این رفتار آن‌ها با تشویق پاره ای دیگر از حاضران و بخشی از رهگذران همراه است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، پس از گذشت شش ماه از مرگ مرحومه مهسا امینی، فوت شده براثر سکته قلبی براساس نتایج بررسی پزشکی قانونی البته با زمینه قبلی بیماری، که با حواشی و اغتشاشاتی همراه بود و هم اکنون خاموش شد، اما همچنان شاهد اجرای عملیات فریب در لایه‌ای دیگر، آن هم برای حجاب دختران و زنان پاکدامن ایرانی هستیم.

 

اخیرا ویدئویی واقعی در فضای مجازی از تفرجگاه منطقه گردشگری النگدره گرگان منتشر شد که در آن نشان می‌دهد تعدادی از زنان و دختران بی حجاب و بدون چارقد و روسی و شل حجاب به رقص و پایکوبی مشغولند و این رفتار آن‌ها با تشویق پاره ای دیگر از حاضران و بخشی از رهگذران همراه است.

 

بدبینانه ست بگوییم قطعا این گونه اقدامات در سایه بی تفاوتی‌ها جهت عادی سازی و قبح شکنی بی حجابی در جامعه انجام می شود اگرچه حقیقت اینکه جمعی اندک با توجیه حق انتخاب پوشش و به بهانه مخالفت با آنچه آنرا حجاب اجباری می‌خوانند انجام می‌شود.

 

شاهد بودیم پیش از این برخی‌ها روسری از سر برداشتند و در آتش سوزاندند و یا بربالای کیوسک برق به سیخ کشیدند یا در اتومبیل سرلخت شدند و حالا رقص تعدادی بی حجابان در النگدره گرگان هم ادامه همان شیوه های هنجارشکنانه است که در صورت برخوردی قاطع با چاشنی فرهنگی و زودهنگام با آنان شاهد این رویه دنباله دار نمی‌بودیم.

 

حتما متولیان امر، برای تصور ایجاد شده در فقره این تعلل دلایل خودشان را دارند اگرچه امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ‌گونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیرقابل تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

توییتر - garni1014🇺🇦 در توییتر- «در روزهای #نوروزی زنان بدون حجاب اجباری در النگدره گرگان به رقص و شادی مشغولند و این کار آنها با تشویق حاضران و رهگذران همراه است https-__t.co_tlXaKT5ZjG».mp4

 

وزارت کشور در این بیانیه مقوله حجاب زن ایرانی را تمرکز اصلی طراح توطئه‌های بی سرانجام خارج نشین از طریق اجرای شو‌ هایی با عناوین و فرم نامه های مختلف، چون چهارشنبه‌های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی‌های یواشکی و.. دانست و از متولیان امر به معروف و نهی از منکر، دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهاد‌های ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکنان و پاره ای از زنان و دختران که حجاب از سر برداشته اند، حمایت کرد.

 
ضمن اشاره به پایبندی قاطبه بانوان و دختران ایرانی به رعایت حفظ شئونات اسلامی و حجاب در همه اماکن و معابر عمومی، گفتنی است در این فقره کشف حجاب، اندک شمار حامیان و طالب سربرهنه شدن گواهی می دهد، همین کم بودن عِده و عُده بی حجابان و معدود توصیف شدن هواداران این جریان، عمق فاصله در سطح توقعات و آنچه خواسته شده برای بی حجابی با خواستگاه قاطبه مردم  است، آنچه در ایران رویه معمول پوشش زن نام دارد.

 

برای اثبات این مدعا نگاهی گزیده به خیابان‌ها، موید پایبندی و مقید بودن اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به لزوم تکریم حریم خصوصی زن و رعایت حجاب در همه اماکن همگانی و معابر عمومی است جز مقداری از جماعت پرت از دختران و دوشیزگان و زوجه مجهول و نامعین که غفلتا گول خورده و یا بدور از تعالیم اخلاقی و دینی اند.

 

اگرچه رقاصی و جست و خیز کردن چند فرد معلوم الحال در النگدره گرگان در این تفرجگاه و تهیه ویدئو و ارسال به رسانه‌های معاند داستانکی دیگری در همین راستاست که تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

 

و البته مسیری که دشمنان از آن بعنوان خیزش جنبش، تو پرانتز عوام فریبانه، زن زندگی آزادی یاد می‌کنند و بی حجابی از شاخکهای دارچله خشکیده آن است در برابر تنه تنومند و راست قامت درختی از پوشش زنان مسلمانی که حجابشان محدودیت نیست و مصونیت آوراست.

 

در جواب گروهی که این گونه رفتار خلاف عرف شماری از جنس مونث را موضوعی لاینحل می دانند همین بس که در فقره اجرای عفاف در معابر عمومی اگر شیرزنان سرزمین بخواهند می توانند با حضورشان به راحتی بساط این بی عفتی‌ها را برچینند و سیاهی سایه گله ی کلاغ سیاها را از النگدره که هیچ، از سطح شهر گرگان و کل کشور دور سازند.