سید علی مهاجر با اشاره به اینکه از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کرده ایم، گفت: منافع مردم را فدای این سیاست بازی ها نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه از اصولگرایی و اصلاح طلبی عبور کرده ایم، گفت: منافع مردم را فدای این سیاست بازی ها نمی کنیم.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز سه شنبه بیست و ششم مهرماه در نشست با فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت و ایام خجسته ربیع الاول، گفت: دسیسه های متعدد و پرشماری دشمن تا زمانی که شیعه و سنی در ایران اسلامی زیر سایه ولایت و آرمانهای انقلاب حرکت می کند به جایی نخواهد رسید و فقط دشمن خودش را در این عرصه خسته می کند.

وی با بیان اینکه ما خودمان را مصون از اشتباه و خطا نمی دانیم، افزود: استغفار میکنیم از کارهایی که انجام ندادیم که باید می دادیم و کارهایی که کردیم و نباید انجام می دادیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه نباید با بیان برخی سیاه نمایی ها خودمان امید را از جامعه بگیریم، خاطرنشان کرد: ما آرمانهای خود را بر سر دست گرفته و مدام‌تکرار می کنیم تا با نگاه به آن ها به عنوان افق برای دستیابی به آن تلاش کنیم.

مهاجر با ابراز تاسف از اینکه ما از حاج قاسم می گوییم اما از مکتب و منش او نمی گوییم، ادامه داد: دکتر زنگانه با الگوگیری از ایشان دارد نظام‌مسائل استان را احصا کرده و حل مشکل مردم را فدای راست و چپ و اصلاح طلب و اصولگرا نمی کند.

 

 

 

وی با انتقاد از برخی افراد که هنوز در تفکرات برخی دولت های برونگرا سیر می کنند، گفت: ما منافع مردم و توسعه استان را درگیر حواشی و طعنه ها نمی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه باید به این باور برسیم که می شود استان را ساخت و توسعه و رفاه را برای مردم بیاوریم، تصریح کرد: شرط این مساله همدلی و همراهی مردم و پرهیز از اختلاف است.

مهاجر با اشاره به اینکه کرونا بدون تردید یک جنگ زیستی بود، گفت: دو سال تمام دانش آموز و دانشجویان را در فضای مجازی رها کردند تا در زمان لازم‌ آنها را مسحور شده به کف خیابان بیاورند.

وی با بیان اینکه امروز توفیقات دولت در استان اعم از مصوبات سفر و دستاوردهای سفر به تاتارستان و اقدامات بزرگ‌زیربنایی و توسعه ای قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: اگر به طور کامل بتوانیم‌اقدامات این دولت را به گوش مردم برسانیم خودش بزرگترین امیدآفرینی است.