سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور گلستان گفت: چهارمین مرحله از طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی شبانه در گرگان با درخواست شهروندان و برای برخورد با متخلفان، مجرمان و مظاهر علنی فساد به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، رئیس پلیس راهور گلستان از اجرای چهارمین مرحله طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی شبانه در گرگان خبرداد و گفت: هفت دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.
سرهنگ عباس مهاجر بسطامی بعدازظهر روز پنج شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: چهارمین مرحله از طرح تشدید برخورد با ناهنجاری‌های ترافیکی شبانه در گرگان با درخواست شهروندان و برای برخورد با متخلفان، مجرمان و مظاهر علنی فساد به اجرا درآمد.
رئیس پلیس راهور استان گلستان با بیان اینکه این طرح از ساعت ۲۳ الی دو بامداد در گرگان اجرا شد، افزود: در این مرحله ضمن اعمال قانون ۲۰ فقره از تخلف‌های مذکور، هفت دستگاه خودرو به علت داشتن آلودگی صوتی، اگزوز غیراستاندارد و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
وی با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی انجام می‌شود، گفت: از مردم استان تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین و مقررات رهنمایی و رانندگی با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.