برنامه متمرکز بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، برنامه بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی امروز سه شنبه ۱۳ دی در شهر‌های استان گلستان با حضور گسترده علاقمندان و دوستداران آن شهید گرانقدر برپا شد.

در رامیان ساعت ۹ صبح امروز برنامه بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در مراوه تپه این مراسم در سالن شهرداری، در گنبدکاووس در مسجد قائمیه، در گمیشان در سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهر و در بندرترکمن هم در سالن آموزش و پرورش این شهرستان از ساعت ۱۰ صبح این مراسم بزرگداشت برگزار شده است.

همچنین ویژه‌برنامه‌ای با عنوان منم میشم یه حاج قاسم به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد سردار دل‌ها ساعت ۱۰ صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور کودکان و نوجوانان دانش‌آموز برگزار شد.

در شهر گرگان هم مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در دانشگاه منابع طبیعی با حضور حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور حوزه و روحانیت بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

در آزادشهر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای سید آباد این شهرستان مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی همزمان با برنامه بزرگداشت شهدای این روستا برگزار شد.

در شهر انبارالوم آق قلا هم پس از نماز مغرب و عشا در مسجد روستای اسلام آباد و در دو شهر کلاله و خان ببین هم پس از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه این دو شهر مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در دو شهر بندرگز و گالیکش هم دیروز ۱۲ دی برگزار شده است.

همچنین سومین رویداد مادران قاسم پرور با تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت در استان گلستان ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ دی با روایت مادرانگی‌های مادر شهید مدافع حرم یدالله ترمیمی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.