نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مجلس در کنار دولت سیزدهم در راس همه امور، حل مشکلات اساسی و ریشه‌ای کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مجلس در کنار دولت سیزدهم در راس همه امور، حل مشکلات اساسی و ریشه‌ای کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ در دیدار با سید امیر حسین قاضی‌ زاده‌ هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گرگان گفت: بیش از ۹۵ درصد هزینه‌های کشور صرف امور جاری می‌شود که مجلس باید برای کاستن از این هزینه‌ها طرح و برنامه اساسی داشته باشد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: تعداد زیاد ۳.۵ میلیون کارمند دستگاه‌های دولتی و حجم فراوان بدنه دولت مشکل دیگری است که مجلس باید در سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها برای آینده کشور این مشکلات اساسی را حل کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در صنعت خودروسازی باید مانند کره جنوبی روز به روز پیشرفت کنیم، اما خودرو‌های ما روز به روز با کیفیت پایین تولید می‌شود.

امام جمعه گرگان افزود: با محوریت فرهنگ عاشورا و هشت سال دفاع مقدس باید کار‌های اساسی، دقیق و فرهنگی برای حل مشکلات انجام داد.

آیت الله نورمفیدی افزود: هنرمندان نقش موثری در نشر فرهنگ شهدا دارند و باید از جاذبه‌های هنر برای ارتباط نزدیک مردم با شهدا استفاده کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در بنیاد شهید مشغول به فعالیت هستند باید با محوریت شهدا، نیرو‌های شایسته اخلاقی و روانی باشند، زیرا به یقین بنیاد شهید نمی‌تواند همه نیاز‌های خانواده‌های شهدا را تامین کند، اما باید با اخلاق درست، موجب رضایت بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران شوند.

قاضی زاده هاشمی هم در این دیدار وعده داد که از همه توان برای خدمت رسانی صادقانه به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان استفاده خواهد کرد.

گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده است.