مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار و سرهنگ فرامرز دیلم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان معرفی شد.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان ظهر امروز یکشنبه هشتم آبان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات سرهنگ وحید فخرالدین تقدیر و سرهنگ فرامرز دیلم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان معرفی شد.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مراسم آیین تودیع و معارفه که ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسوولان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه وحید فخرالدین سرمایه ای ارزشمند در سپاه ناحیه گرگان بود، گفت: حضور گسترده مردم در این حسینیه نشان از راضی بودن آنها از فرمانده پرتلاش شان است.

وی با بیان اینکه مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، اظهار کرد: دشمن در تلاش است با ایجاد فتنه کشور را از هم بپاشاند که قطعا شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تودیع و معارفه خاطرنشان کرد: در فتنه اخیری که چند روزی کشور درگیر آن است شاهد هستیم که دشمن جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرده و به حول و قوه الهی با عزت و اقتدار از این مرحله عبور خواهیم کرد.

ملک شاهکویی با اشاره به اینکه پیروزی از آن ماست، تصریح کرد: حق و باطل همیشه وجود دارد و چون قطعا پیروزی از آن ملت شهید پرور انقلاب اسلامی است.

وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان نیز اظهار کرد: عمر فتنه اخیر کوتاه است زمانی که روسری ها توسط برخی نادان ها باد خورد و رفت چادرها در شاهچراغ خونی شد.

وی با محکوم کردن جنایات تروریستی در شیراز گفت: افرادی که آگاهانه و یا ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن ریختند در این جنایات شریک هستند.

فخرالدین تصریح کرد: فتنه‌گران و اغتشاش گران خس و خاشاکی بیش نیستند و به زودی روسیاهی آنان در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

وی به عملکرد سپاه ناحیه گرگان اشاره کرد و گفت: یکی از ملاک های ارزیابی، اشراف و فرماندهی سپاه است که خوشبختانه ناحیه گرگان حائز رتبه اول و دوم در استان گلستان را به خود اختصاص دادیم که این موفقیت جز با تلاش بسیجیان و فرماندهان پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت هستیم.

سرهنگ فرامرز دیلم فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان نیز گفت: اعتقاد دارم با وجود این مجموعه پرتلاش بتوانیم تمام ماموریت ها را به خوبی پشت سر بگذاریم و افتخاراتی که سپاه گرگان تاکنون کسب کرد را منسجم نگه داشته و بر افتخاراتش بیافزاییم.

فرامرز دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز ابراز کرد: گرامی می داریم نام و یاد سه شهید که در اغتشاشات و حادثه دلخراش حضرت احمدبن موسی اتفاق افتاد.

وی از بسیج به عنوان مجموعه‌ای خلاق، ایثارگر، مردمی و مسوولیت پذیر یاد کرد و افزود: هدف بسیج امیدآفرینی در جامعه است بسیج با تعامل و هم افزایی می‌تواند تمام موانع را از سر راه بردارد و تمام ماموریت ها را به نحو احسنت انجام دهد.

سرهنگ وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان با کارنامه‌ای چهار ساله از خدمات ارزشمندی همچون ساخت ۳۱ خانه محروم، بازسازی ۸۲ خانه محروم، بازسازی ۱۱۴ سرویس بهداشتی، بازسازی ۹ خانه عالم، افتتاح سه جاده بین مزارع، توزیع ۱۲۱ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و کسانی که در حادثه کرونا با مشکل مواجه شدند، اشاره کرد.

از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه گرگان می‌توان به بازسازی ۱۵ مسجد، بازسازی ۱۶ مدرسه و ۶ خانه بهداشت، آسفالت سه روستا و همچنین آبرسانی هشت روستای شهرستان گرگان اشاره کرد.

  • نویسنده : خبرگزاری فارس