مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان گفت: امسال در ۵۶ نقطه استان سایت مخابراتی جدید طراحی شد که از این تعداد ۱۸ سایت به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، یزدانی مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان گفت: عملیات اجرایی ۳۹ سایت‌ باقی مانده در حال انجام و تاکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

او گفت: پیش بینی شده تا پایان خرداد ۱۴۰۲،  سایت های مخابراتی باقی مانده هم به بهره برداری برسد.

یزدانی گفت: در مجموع ۵۱۲ سایت مخابراتی در نقاط مختلف استان فعال است و به جز ۳۹ سایتی که خرداد ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد بیش از ۱۰۰ سایت دیگر هم برای توسعه ظرفیت سایت‌های مخابراتی استان در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در برخی از نقاط شهر‌های استان گفت: با ساخته شدن ساختمان‌های بلند موانعی برای رسیدن سیگنال به تلفن‌های همراه ایجاد می‌شود که برای رفع آن باید دکل‌های جدید نصب کنیم و این فرآیند به طور مستمر در حال انجام است.

یزدانی ادامه داد: سامانه ۹۹۹۰ کانال ارتباطی مشترکان همراه اول با ماست و مشکلاتی که در این سامانه مطرح می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نقطه‌ای نیاز به توسعه داشته باشد به ما در رفع مشکل کمک می‌کند.

او ادامه داد: این روز‌ها تقاضا برای اینترنت بیشتر از مکالمه است و در این زمینه علاوه بر نظارت پایش مستمر داریم تا نقاطی که با مشکل مواجه شده است توسعه پیدا کرده و مشکلات آن رفع شود.