رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت گرگان گفت: برای مقابله با ساخت وساز‌های غیرمجاز به ویژه در استان‌های شمالی به دنبال مسدود کردن گلوگاه‌ها هستیم.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور پنجشنبه ۱۲ آبان در حاشیه بازدید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستای زیارت گرگان گفت برای مقابله با ساخت وساز‌های غیرمجاز به ویژه در استان‌های شمالی به دنبال مسدود کردن گلوگاه‌ها هستیم.

 

وی در بازدید از این مناطق چند سئوال مطرح کرد ازجمله اینکه چطور ساخت و ساز‌ها در مناطق جنگلی احداث شده و این سئوال که مسئولین مگر این موارد را ندیده اند و ایا این ساخت‌ها شبانه انجام شده است.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با طرح این پرسش که چطور یک ساختمان چند طبقه در بافت جنگل ساخته می‌شود، افرود: متاسفانه سهل انگاری‌هایی در این زمینه رخ داده و باعث تخریب و مراتع جنگل شده است.

 

خدائیان با اشاره به اینکه منافذ و سوء جریاناتی در این زمینه وجود دارد ضمن ابراز تاسف از سهل انگاری‌های انجام گرفته، گفت: ازجانب ریاست جمهوری ماموریت یافته است که اولویت اصلی در مبارزه با فساد را شناسایی گلوگاه‌ها قرار بدهند.

 

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز تصریح کرد: دادگستری با همکاری بازرسی کل استان اقدامات خوبی را در پیشگیری از ساخت و ساز در این روستا انجام داده است.

خدائیان ادامه داد: باید پیگیری کنیم که در درجه اول پیشگیری صورت گیرد و همچنین با کسانیکه به قانون توجه نکردند، برخورد شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل جدید استان گلستان ماموریت داد که برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز را پیگیری و مانع ادامه این رویه‌های خلاف قانون شود.