در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان گلستان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، رئیس قوه قضائیه در چهارمین سفر استانی خود وارد گلستان شد و بر حل مشکلات قضایی مردم تأکید کرد.

حجت الاسلام محسنی اژ‌های رئیس قوه قضاییه، گلستان را به عنوان چهارمین سفر استانی خود انتخاب کرد و در بدو ورود به این استان به گلزار شهدا رفت و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه روز پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در میان استقبال مسئولان وارد گلستان وارد گلستان شد.

سفر رییس قوه قضاییه به گلستان یک روزه است و معاون اول قوه قضائیه، رئیس دیوان عالی کشور و اعضای شورای عالی قضایی او را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی، حضور در جلسه شورای قضایی و شورای اداری از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان خواهد بود.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان گلستان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته اند بررسی می‌شود.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح پنج شنبه در بدو ورود به گلستان گفت: از مردم گلستان، مسئولان، نماینده، ولی فقیه و استاندار و مدیران گلستان تشکر ویژه دارم.

رئیس قوه قضائیه افزود: گلستان دارای تنوع اقوام، آب و هوای مختلف و مواهب الهی و دارای جنگل، دشت، کوه و کوهپایه، ساحل و جلگه است.

وی بیان کرد: گلستان، استان برخوردار از اقوام و طوایف مختلف بوده که در کمال انسانیت و آرامش در کنار هم زندگی میکنند لذا باید مواهب خدادادی برای آرامش، امنیت و رفاه مردم بیشتر استفاده شود.

محسنی اژه‌ای گفت: وظیفه خود می‌دانیم مسئولان، دولت و قوه قضائیه در همه استان‌ها حضور یافته و سرکشی کنند و مسائل را از نزدیک دیده و با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

وی بیان کرد: هر استانی مولفه‌ها و مسائل خاص خود را داشته و نمیتوان برای همه استان‌ها یک نسخه واحد پیچید؛ ممکن است مشترکاتی با هم داشته باشند، اما باید به مسائل به صورت مجزا پرداخت.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه ما باید به آنچه قول می‌دهیم عمل کنیم، گفت: علاوه بر بررسی مشکلات قضائی و حقوقی استان، سایر مسائل را هم به صورت غیرمستقیم بررسی کرده و آن را در جلسه سران قوا مطرح خواهیم کرد.

 

رئیس قوه قضائیه به مقام شهدای گرگان ادای احترام کرد
غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه صبح پنج شنبه در بدو ورود به گلستان با حضور در گلزای شهدای گرگان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی، حضور در جلسه شورای قضایی و شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان خواهد بود.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان گلستان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند بررسی می‌شود.

سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای یک روزه است و فردا شب به پایان می‌رسد.