وزیر بهداشت در جلسه ستاد استانی پیش گیری و مقابله با کرونا گلستان:۱۶ ماه است که من و همکارانم در مبارزه با کرونا یک ساعت خواب راحت نداشتیم.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان ، وزیر بهداشت در جلسه ستاد استانی پیش گیری و مقابله با کرونا گلستان گفت: شانزده ماه است که من و همکارانم در مبارزه با کرونا یک ساعت خواب راحت نداشتیم.

دکتر نمکی وزیر بهدشت روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای گلستان گفت: وقتی از رهبر انقلاب تقدیر تشکر می‌کردم گروهی نابخرد می‌گفتند او دارد برای ریاست جمهوری برنامه ریزی می‌کند.

وی گفت: در اوج رزم نابرابر با ویروس چنین شایعاتی را دامن می‌زدند.

دکتر نمک گفت: برخی‌ها پول دادند و تخریب کردند و بولدوزر‌ها روشن بود که از روی جنازه من رد شود.

وی افزود: وقتی آقای رئیسی به قوه قضائیه آمد برای من قوت قلب جدیدی در مبارزه بافساد شد.

نمکی گفت: داعیه هیچ پدیده‌ ای را در مملکت ندارم، به دکتر هاشمی وزیر وقت بهداشت قبلی گفتم من تاکنون فقط دست پدرم را بوسیده ام، ولی دستت را می‌بوسم تا من گرفتار نشوم.

وزیر بهداشت افزود: به همه مقدسات بزرگترین آرزوی من و همکارانم در این ۱۶ ماه برداشتن بارتکلیف این مسئولیت از دوشمان است. ۱۶ ماه است که من و همکارانم یک ساعت خواب راحت نداشتیم.

دکتر نمکی گفت: پدر من راننده کامیون بود، اما من را با آزادگی بزرگ کرد.

سازمان غذا و دارو جزو کانون‌های پر مشکل بود و من به لانه زنبور دست بردم و گزش‌ها آزارم داد.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم هوشمندانه، بهترین را برگزیدند.

 

 

دو برابرشدن تخت‌های ICU در ایام کرونا
وزیر بهداشت روز دوشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۰ در مراوه تپه گفت: در طول ایام کرونا تعداد تخت‌های ICU به دو برابر افزایش یافت.
سعید نمکی در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴تختخوابی در مراوه تپه افزود: تا پایان مرداد ماه ۱۴هزار تخت بستری به مجموعه کشور اضافه می‌شود.
وی گفت: از پارسال تا پایان مرداد نیز یکهزار و ۴۰۰طرح بهداشتی درمانی شامل خانه‌های بهداشت مراکز جامع سلامت ساخته می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.
نمکی با بیان این که میانگین تخت‌های بیمارستان‌های کشور به ازای هر یکهزار نفر، یک و شش دهم تخت بستری است گفت: گلستان به این میانگین نزدیک می‌شود.