مطرح شدن نام چندین گزینه، بالاخره استاندار گلستان با انتخاب مهدی دهرویه، وی را به عنوان سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه جدید گنبدکاووس معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، مراسم تکریم و معارفه فرماندار گنبدکاووس برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد.

عصر روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ و پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن نام چندین گزینه، بالاخره استاندار گلستان با انتخاب مهدی دهرویه، وی را به عنوان سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه جدید گنبدکاووس معرفی و جایگزین عبدالقدیر کریمی کرد که به بازنشستگی نائل آمد.

 

خدمت صادقانه مهم‌ترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه پست و مسئولیت‌ها رفتنی و فانی است، گفت: آنچه از انسان باقی می‌ماند این است که برای مردم چه کرده ایم و چقدر برای رضایت خداوند متعال گام برداشته ایم.

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه امروز برای مردم گنبدکاووس روز بسیار مهمی است، افزود: امروز روز انرژی‌های تازه، انگیزه‌های سرشار و عهد و پیمانی تازه است برای رسیدن به اهدافی که مردم گلایه‌مند ما برای آن پای صندوق‌های رای آمده و دولت انقلابی و مردمی را انتخاب کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم با تاکید بر ضرورت خدمت بیشتر به مردم به‌عنوان، ولی نعمتان انقلاب اسلامی و رفع مسائل و مشکلات آنها، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب مهم‌ترین ویژگی مجموعه مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است.

سید علی مهاجر افزود: خدمت به مردم علاوه بر قوانین جمهوری اسلامی، در آموزه‌های دینی هم مورد تاکید قرار دارد و هر مدیری که در مدار خدمت به مردم و کسب رضای خداوند حرکت نکند، بازنده میدان خواهد بود.

وی بیان کرد: بر این اساس تکریم و معارفه مدیران در نظام اسلامی ما مساله انتقال قدرت نیست بلکه انتقال تکلیف، تعهد، وظیفه و یک بار سنگین مسوولیت است و آنچه در پایان مسوولیت باقی می‌ماند میزان خدمت به مردم است ضمن اینکه با تغییر مدیران زمینه روحیه و انرژی جدید برای خدمت بیشتر به، ولی نعمتان انقلاب فراهم می‌شود.

مهاجر ادامه داد: شرایط امروز کشور ما می‌طلبد تا مدیران مطابق این ویژگی‌ها و با کار و تلاش جهادی صادقانه و خالصانه در چارچوب قوانین کشور و مرام‌نامه دولت سیزدهم، بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

 

 

ترابی: مردم از حرکت قاطع و سریع استاندار در انتخاب فرماندار راضی هستند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم از شیوه انتخاب استاندار گلستان که بدون فشار‌های گروه‌های مختلف با قاطعیت و سرعت فرماندار را انتخاب کردند، راضی هستند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی در این مراسم گفت: از نظر امام علی (ع) دو نگاه طعمه و امانت در قبولی مسئولیت‌ها وجود دارد و آنچه مهم بوده این است که باید با نگاه امانت و نه وظیفه بلکه آنچه در توان و ظرفیت داریم به مردم خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: فرماندار سابق با ویژگی اخلاص، عطوفت و تعامل و از راه گفتگو در شرایط مختلف در چند سال مسوولیت شهرستان را مدیریت کرده و توانستند با کمترین حاشیه در شهرستان این وظیفه خطیر را به فرد جدید بسپارند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: استاندار گلستان نماینده دولت انقلابی و ایران قوی در استان بوده و امید داریم با انتخاب «مهدی دهرویه» بتواند در گام دوم انقلاب با قدرت و جدیت در مسیر توسعه قدم بردارد.

وی ادامه داد: مردم گنبدکاوس از اینکه استاندار گلستان بدون فشار‌های گروه‌های مختلف با قاطعیت و سرعت فرماندار جدید را انتخاب کردند، راضی هستند.

 

 

آخوند نوریزاد: توسعه متوازن اصل مهم پیشرفت در همه زمینه‌ها است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم گفت: توسعه متوازن در همه حوزه‌ها و مکان‌ها اصل اساسی پیشرفت کشور استان و منطقه در همه زمینه‌ها است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد گفت: فرماندار در سایه چتر حمایتی برای دستگاه‌های اجرایی و با تعامل و گفتگو باید شهرستان را به سوی پیشرفت و توسعه هدایت کند.

وی تصریح کرد: صداقت و عدالت دو اصل مهم در راستای انجام وظیفه مسوولان در جهت خدمت به مردم است که باید همگی به آن عمل کنیم.

 

 

شادمهر: مردم به دنبال مدیر میدانی و اهل عمل هستند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مردم از شعار و شعار دادن مسئولان خسته شده و به دنبال مرد میدان و اهل عمل هستند.

امانقلیچ شادمهر گفت: گنبدکاووس با تنش شدید آبی مواجه بوده و اولویت مسئولان شهرستان باید رفع مشکلات آب شرب شهرستان در تابستان پیش‌رو باشند.

وی تصریح کرد: اگر برنامه کوتاه مدت برای رفع مشکلات آب و برق شهرستان نداشته باشیم در سال ۱۴۰۱ زودتر از فصل گرما با قطع آب و برق مواجه خواهیم بود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید داریم با روی کار آمدن دولت جدید بخشی از عقب‌ماندگی‌های استان و شهرستان را رفع کنیم تا مردم با مشکلات کمتری به زندگی خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: مردم از شعار و شعار دادن مسوولان خسته شده و به دنبال مدیر میدانی و اهل عمل هستند که در دولت جدید با مدیران جهادی و انقلابی مطمئنا شاهد کاهش دغدغه‌های مردم خواهیم بود.

شادمهر گفت: برنامه محوری می‌تواند در رفع مشکلات مردم و کاهش کمبود‌های شهرستان تاثیر داشته و با اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و پیگیری آن‌ها در این راستا زودتر به نتیجه برسیم.

 

 

خیران در زمان مشکلات مردم و جامعه در کنار دولت هستند

فرماندار سابق شهرستان گنبدکاووس گفت: نیکوکاران و خیران همواره در زمان مشکلات مردم و جامعه در صحنه حاضر بوده و در کنار دولت خدمات خوبی به مردم ارائه داده‌اند.

عبدالقدیر کریمی در این مراسم خاطرنشان کرد: تلاش کردم در مدت حدود ۶ سال که مسئولیت خدمت به مردم را عهده دار بودم در فضای تعامل و دوستانه به همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آلام و درد‌های مردم به آن‌ها خدمت کنم.

وی تصریح کرد: در این راستا از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استانی کشوری و شهرستانی استفاده کرده و تا حدودی اولویت‌های شهرستان در حوزه جاده نفت، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و دانشکده پزشکی با همکاری همه مدیران و ائمه شیعه و سنی گنبدکاووس به شرایطی که نتیجه خوبی داشته باشد، رساندم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای وحدت، تعامل و اتحاد بین اعضای شورای تامین و ائمه جمعه شیعه و سنی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برقرار بود و در زمان بحران‌ها توانستیم بدون کوچکترین مشکل و حاشیه آن‌ها را‌به خوبی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکاران به ویژه نیکوکاران گنبدی در زمان مشکلات و بحران‌ها در صحنه حضور داشته و در کنار دولت به مردم خدمت کردند که تشکر و قدردانی می‌کنم.

کریمی گفت: خبرنگاران و مدیران کانال‌های خبری علیرغم سلیقه‌ها و گروه‌های سیاسی متفاوت در یک فضای عادلانه و صمیمی در کنار هم به انعکاس اخبار می‌پردازند و این یک فرصت طلایی برای شهرستان است.

 

دهرویه: نشست‌های تخصصی با همه گروه‌ها در راستای پیشرفت برگزار می‌شود

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و برای استفاده از همه ظرفیت‌ها، نشست‌های تخصصی با گروه‌های مختلف برگزار و از نظرات آن‌ها در این راستا بهره خواهم گرفت.

مهدی دهرویه افزود: هدف مشترک همه ما رضایتمندی خداوند و خدمت به مردم بوده و در این راه قطعا به سیستم اداری در قالب اسناد بالادستی که نشات گرفته از آرمان‌های نظام و قانون اساسی به پیروی از سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیاز است.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند راهبردی در دستور کار دولت جدید قرار گرفته و این راهبرد قطعا در استان توسط استاندار و در شهرستان توسط فرماندار مورد توجه خواهد بود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.