دیوار دبستان شهید صمد نژاد حسین آباد در گرگان در خطر ریزش قراردارد.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان ، پاییز ۱۴۰۰ تعدادی از اهالی روستای حسین آباد ملک با ارسال فیلم و تصاویری به باشگاه خبرنگاران جوان موضوع سست بودن دیوار مدرسه ابتدایی این روستا را مطرح و خواستار پیگیری موضوع شدند.

به گفته اهالی این دیوار بر عکس ظاهرش استحکام کافی ندارد و ممکن است برای دانش آموزانی که در این مدرسه درس می‌خوانند خطر ساز شود.

در آن زمان موضوع از اداره کل آموزش و پرورش گلستان پیگیری شد که گفته شد گروهی برای بازدید از مدرسه مراجعه کرده اند و قرار است اقدامات لازم برای برطرف شدن خطر ریزش دیوار در این زمینه انجام شود.

حالا پس از گذشت یک سال نایب رییس شورای انجمن مدرسه شهید صمد نژاد حسین آباد به باشگاه خبرنگاران جوان خبر از تحقق نیافتن وعده‌ها داد.

سلمانی گفت: سال گذشته چند نفر از اداره کل آموزش و پرورش به این مدرسه آمدند و از نقاط خطر ساز فیلم و عکس تهیه کردند و قول رسیدگی به موضوع را دادند.

 

 

او افزود: اما طی این مدت هیچ اقدامی برای برطرف کردن مشکلات این مدرسه نشد حتی شوفاژ‌های این مدرسه نیاز به تعمیر داشت و تازه امروز اقدام به تعمیر آن‌ها شد و در دو ماه گذشته دانش آموزان در روز‌های سرد بدون سیستم گرمایشی در کلاس درس حضور داشتند.

سلمانی ادامه داد: پس از نامه نگاری و طرح مجدد موضوع با اداره آموزش و پرورش گرگان امروز معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گرگان برای بازدید به این مدرسه آمد و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: به ما گفته شد به زودی مشکلات این مدرسه حل خواهد شد.

دبستان شهید صمد نژاد حسین آباد بیش از نیم قرن قدمت دارد و در سال ۱۳۴۶ تاسیس شده است.