در سومین بازی مرحله نیمه‌نهایی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم بسکتبال شیمیدُر قم به عنوان اولین تیم در لیگ بسکتبال کشور جواز حضور در فینال مسابقات را به دست آورد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری گلستان جوان،  در سومین بازی مرحله نیمه‌نهایی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی مقابل تیم بسکتبال شیمیدُر قم به عنوان اولین تیم در لیگ بسکتبال کشور جواز حضور در فینال مسابقات را به دست آورد.
عصر روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی که در سالن آزادی تهران برگزار شد، با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ مقابل شیمیدُر قم به پیروزی رسید و به فینال صعود کردند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با خلق رکورد منحصر به فرد ۱۸ برد متوالی و بدون حتی یک شکست در طول مسابقات به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند و اکنون به رکورد ۲۱ برد متوالی رسیدند.

حریف تیم شهرداری از بین دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران مشخص خواهد شد؛ جدال این دو تیم تاکنون یک بر یک مساوی شده است.

این مرحله از مسابقات در قالب ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.
رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در پی شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

 

گفتگوی زنده بخش خبری سیمای گلستان با آرش فولادیان سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان