احمد وحیدی وزیر کشور گفت : گلستان از نمونه های بارز صمیمیت و وحدت بین اقوام در ایران است که جایگاه فاخری در این خصوص دارد.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، احمد وحیدی وزیر کشور گفت : گلستان از نمونه های بارز صمیمیت و وحدت بین اقوام در ایران است که جایگاه فاخری در این خصوص دارد.

وی در بدو ورود به گرگان در فرودگاه افزود : وحدت و مودت بین اقوام ساکن گلستان پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وحیدی هدف از سفر به گلستان را شرکت در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره اقوام اعلام کرد و گفت: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام خوبی از سوی استاندار و مدیران میراث فرهنگی گلستان است.

وزیر کشور ادامه داد عدالت از مهمترین برنامه‌های حجت الله رییسی در دولت سیزدهم است که در همین راستا سفرهای استانی شکل گرفت و ایشان با حضور در استان‌ها و شنیدن بدون واسطه مشکلات از زبان مردم اقدام به شناسایی کمبودها می‌کند.

وی گفت: سفر اسفند پارسال هیات دولت به گلستان با تصویب طرح های مهم وزیربنایی همراه بود که اجرا و تکمیل آن ها می تواند بخش زیادی از مشکلات این استان را برطرف کند.