علی دهقان نماینده سازمان هنری و رسانه‌ای اوج در گلستان گفت: مستند زندگی کارآفرین گنبدی که در چند مرحله به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی شده بود تهیه و اکران شد.
به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، علی دهقان نماینده سازمان هنری و رسانه‌ای اوج در گلستان گفت: مستند زندگی کارآفرین گنبدی که در چند مرحله به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی شده بود تهیه و اکران شد.
دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ -۱۳۹۹ سازمان هنری و رسانه ای اوج با هدف حمایت و معرفی کارآفرین و فعالان اجتماعی و فرهنگی کشوری تصمیم به تهیه مستند حدود ۱۳ کارآفرین برتر کشوری گرفت.

وی تصریح کرد: این مستندها با نام یکی از ما به زندگی کودکی تا حال کارآفرینان برتر کشوری می پردازد تا بتواند مسیرهای کارآفرینی را به دیگر جوانان با استعداد کشوری نشان دهد.

نماینده سازمان هنری و رسانهای اوج در گلستان خاطرنشان کرد: از حدود سه کارآفرین برتر کشوری انتخاب شده سه نفر از استان گلستان بوده که یکی از آنها آقای «عبدالستار شکارچی» کارآفرین نمونه کشوری است.
وی ادامه داد: عبدالستار شکاری بنیانگذار راه اندازی گروه تولیدی شیرینی سنتی و غذاهای ترکمنی با برند «اجه» (فامیلی سنتی) بوده که در حال حاضر محصولات وی دارای تاییدیه «سیب سلامت کشور» است و نمایندگی های فروش محصولات خود را در استانهای مازندران، تمام شهرهای گلستان و  خراسانشمالی دایر کرده است.
دهقان گفت: مستند وی در قالب «یکی از ما اجه» به زندگی این کارآفرین از کودکی تا زمان حال پرداخته و پس از تهیه با حضور مسوولان شهرستان گنبدکاووس و کارکنان این گروه تولیدی در محل کارگاه تولیدی ایشان اکران شد.