فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: شاخص‌ترین ویژگی شهید سلیمانی اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید سردار سلیمانی اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

 سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز دوشنبه سیزدهم دی ماه ۱۴۰۰ در «همایش علمداران بصیرت که با اجتماع سراسری مبلغین و روحانیون استان گلستان» در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار شد، گفت: امروز دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است و ایشان دارای ویژگی‌های بارزی هستند که مهمترین آن اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مشکلات داخل کشور مرتفع شود باید مکتب شهید سلیمانی را تبیین کنیم به عنوان مثال اگر می‌خواهیم مشکل آموزش ما حل شود باید مکتب شهید سلیمانی در آموزش پیاده شود.

 

 

 

 

 

شجاعت و نترس بودن شهید سلیمانی زبانزد است
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه شجاعت و نترس بودن شهید سلیمانی زبانزد است، گفت: نخستین چیزی که برای سردار سلیمانی وقتی وارد جنگ می‌شد برایش مهم بود مردم بودند آوارگان سوری در سرما و گرمای طاقت‌فرسا در اطراف حلب چادر زده بودند و ایشان به تک‌تک آن‌ها سر می‌زد و برایشان غذا می‌فرستاد در زمان سیل خوزستان به کمک مردم این استان شتافت.

ملک‌شاهکوهی فدا شدن در راه مردم را از دیگر ویژگی‌های شهید سلیمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم از اعماق وجودشان به سردار دل‌ها حاج‎قاسم سلیمانی عشق می‌ورزند و او را دوست دارند.

وی با بیان اینکه ما مدیون مردم هستیم، گفت: شهید سلیمانی مرد میدان بود نه تنها مرد میدان جنگ بلکه در تمام عرصه‌ها ایشان صاحب‌اندیشه و فکر بودند در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی صاحب‌نظر بودند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: ما باید به اندازه‌ی جغرافیای خودمان شهید سلیمانی باشیم و ایشان را الگوی خودمان قرار دهیم و راهشان را ادامه دهیم.

 

شهید سلیمانی به دنبال عناوین و پست و مقام نبودند
ملک‌شاهکوهی افزود: شهید سلیمانی به دنبال عناوین و پست و مقام نبودند، چون برای رضای خدا کار می‌کرد خداوند نیز به او غزت بخشید امروزه تفکر و اندیشه شهید سلیمانی در حال تکثیر شدن است آمریکا خودش را کشت و از هر ابزاری استفاده کرد تا نام سردار را از اذهان ملت پاک کند، اما نتوانست و خودش در حال حذف شدن است.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته جلسه‌ای که با فرماندهان سپاه داشتیم سردار قاآنی که شهید زنده هستند از خاطرات سردار حاج قاسم سلیمانی گفتند ایشان فرمودند حاج قاسم از انگشت اشاره مقام معظم رهبری ماموریتش را دریافت می‌کرد با پلک زدن ولایت فقیه به ماموریتش پی می‌برد این قدر این شهید بزرگوار ذوب در ولایت بود اگر می‌خواهیم مشکلات کشور مرتفع شود باید مکتب سلیمانی در جامعه تبیین شود.