رئیس خانه احزاب گفت: نهادهایی چون مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان و شوراها، نمونه‌ای از تبلور اراده مردم است که در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، همایش خانه احزاب ایران با عنوان «آسیب‌شناسی در انتخابات اخیر» با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور، عبدالله مرادی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری ‌و تعدادی دیگر از دبیرکل احزاب مختلف امروز شنبه هشتم بهمن ۱۴۰۱ در وزارت کشور برگزار شد.

متکی در این همایش گفت: مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان و شوراها، نمونه‌ای از تبلور مردم است که در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.

رئیس خانه احزاب اضافه کرد: اگرچه در مقایسه با بسیاری از کشورها از جمله کشورهای غربی تراز خوبی را حفظ کرده، اما از سپیده دم انقلاب، دو انتخابات اخیر تراز در مقایسه با تراز بالای جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: بنابراین دوستان ما در خانه احزاب فکر کردند برگزاری نشستی برای هم‌اندیشی در آسیب‌شناسی با هدف تولید نشاط، تولید حضور باشکوه و مشارکت بالا، می‌تواند مفید باشد.

در همایش امروز که به همت خانه احزاب ایران و با حضور نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی در وزارت کشور برگزار شده است، نمایندگان سه گروه سیاسی اصلاح طلبان، مستقلین و اصولگرایان به بیان دیدگاههای خود درباره راههای افزایش مشارکت مردم در انتخابات می پردازند.