شدت افزایش بستری بیماران کرونا در استان گلستان باعث تعطیلی تفرجگاه‌ها، تالار‌ها و بازار‌های هفتگی در روز‌های پایانی هفته در تمامی شهر‌های گلستان بدون در نظر گرفتن رنگ شهر‌ها شد.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، شدت افزایش بستری بیماران کرونا در استان گلستان باعث تعطیلی تفرجگاه‌ها، تالار‌ها و بازار‌های هفتگی در روز‌های پایانی هفته در تمامی شهر‌های گلستان بدون در نظر گرفتن رنگ شهر‌ها شد.

به دلیل شدت افزایش بستری بیماران کرونا در استان گلستان جلسه فوری مدیریت بحران ستاد استانی مقابله با کرونا در استان به ریاست استاندار گلستان ظهر امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰تشکیل و تصمیمات فوری تصویب و ابلاغ شد.
براساس تصمیم فوری ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی تفرجگاه‌های گلستان در تمامی شهر‌ها و بدون در نظر گرفتن رنگ شهر‌ها در پایان این هفته یعنی روز‌های پنجشنبه و جمعه تعطیل و ورود به آن‌ها ممنوع است.
همچنین فعالیت تالار‌ها و بازارچه‌های محلی نیز در این دو روز ممنوع خواهد بود تا در جلسه شنبه تصمیمات جدید اتخاذ شود و این تصمیم از طریق ویدئو کنفرانس به تمامی فرمانداران ابلاغ و اجرای دقیق آن مورد تاکید قرار گرفت.
نیروی انتظامی در استان مکلف شد علاوه بر همراهی در اجرای این مصوبات، کنترل ورودی و خروجی‌های استان را با شدت و جدیت اجرایی کند.
گفتنی است، در حال حاضر ۷۹۴ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۳۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.