معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اعزام بیش از سه هزار نفر به اردو های راهیان نور و راهیان پیشرفت از استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، سید علی مهاجر  در اولین جلسه ستاد راهیان نور گلستان گفت: در فضایی که دشمن با تمام ابراز‌ها و جنگ افزار‌های مجازی، با تمام ظرفیت رسانه‌ای خود، فرهنگ ایرانی اسلامی و فرهنگ شهادت و ایثارگری را هدف قرار داده است، راهیان نور به عنوان پیام رسان ارزش‌های دفاع مقدس و معارف شهدا، موثرترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

وی ادامه داد: کاروان‌های راهیان پیشرفت که بازدید از نمایشگاه‌های دستاورد‌های نظام مانند نمایشگاه‌های دستاورد‌های صنعت هوا و فضا است، با اردو‌های راهیان نور تلفیق شده است که فضایی متفاوت نسبت به گذشته خواهد بود، از این رو راهیان نور امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

سید علی مهاجر افزود: در مجموع از استان گلستان بیش از سه هزار نفر با ۷۵ دستگاه اتوبوس، ۳۰ دستگاه دانش آموزی و ۴۵ دستگاه دانشجویی و محلات، عازم اردو‌های راهیان نورراهیا و راهیان پیشرفت خواهند شد.

مهاجر گفت: سهمیه هر شهرستان برای اعزام کاروان تا پایان سال مشخص شده است و فرمانداران می‌توانند سهمیه شهرستان خود را در قالب‌های دانش آموزی، دانشجویی و محلات تکمیل و درهر مرحله اعزام کنند.