مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام "نذر فاطمی" در استان از امروز چهارشنبه ۱۶ آذر به اجرا در آمد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، فاطمه محمدی گفت: بیماران نیازمند به خون به ویژه بیماران سرطانی و تالاسمی و کسانی که جراحی انجام می‌دهند و مصدومین سوانح و تصادفات همیشه به خون احتیاج دارند.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: با توجه به شروع فصل سرد و کاهش مراجعات برای اهدای خون و به علت بیماری آنفلونزا احتمال کاهش ذخایر خون در استان و کشور وجود دارد.

وی از شهروندانی که شرایط اهدای خون دارند خواست: با شرکت در پویش نذر خون، انتقال خون استان را در انجام وظیفه انتقال خون به بیماران یاری کنند.

محمدی ادامه داد: مرکز اهدای خون در گرگان خیابان ۵ آذر روبروی بیمارستان ۵ آذر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ و جمعه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دایر است.

وی افزود: مرکز اهدای خون در گنبدکاووس خیابان ۱۷ شهریورشرقی جنب بخشداری، هر روز ازساعت ۷:۳۰ تا ۱۹ و روز‌های پنجشنه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸، مرکز اهدای خون در علی آبادکتول هر روز از ساعت ۹ تا ۱۳:۱۵ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ آماده خونگیری از هم استانی هاست.

محمدی افزود:همچنین مرکز اهدای خون در بندرگز خیابان اسدی عرب بعد از فرمانداری دوشنبه هرهفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ دایر است.

وی گفت:کانکس خونگیری در کردکوی نیز جنب مسجد جامع سه شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌های از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ و کانکس خونگیری آق قلا داخل پارک کودک روبروی پل جدید روز‌های یکشنبه وسه شنبه ۹ تا ۱۳ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲:۱۵ نیز فعال است.
درزمان اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشید.