رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و ایثارگران، یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ؛ رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا و ایثارگران، یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

 

صبح روز پنج شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۰با حضور معاون دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گلستان در تپه نورالشهدا و جوار شهدای گمنام برگزار شد.

حیدر آسیابی در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان تاکید کرد: امروز دشمن بیشتر از این که از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردپ ما هراس دارند.
وی افزود: فرهنگ شهادت افتخار ماست و درک این مسئله برای کشور‌های غربی سخت است.
رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: برای ما جای افتخار است که ۵۶۰ نفر یعنی نیمی از کارکنان ما در دادگستری را خانواده شهدا و ایثارگر تشکیل می‌دهند که سبب افتخار ماست.
آسیابی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مفدس در دستگاه قضایی تدارک دیده شده است که از دیروز با افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در دادگستری آغاز شد و امروز هم از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان تجلیل می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز دشمن بیشتر از اینکه از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم ما هراس دارد.
حیدر آسیابی اظهارداشت: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات بلکه با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: امروز دشمن بیشتر از اینکه از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردم ما هراس دارد.
آسیابی بیان کرد: فرهنگ شهادت افتخار ما بوده و درک این مسئله برای کشور‌های غربی سخت است.
وی بیان کرد: برای ما جای افتخار است که ۵۶۰ نفر یعنی نیمی از کارکنان ما در دادگستری را خانواده شهدا و ایثارگر تشکیل می‌دهند.
رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مفدس در دستگاه قضایی تدارک دیده شده که از روز گذشته با افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در دادگستری آغاز شد و امروز هم از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان تجلیل می‌کنیم.