مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، گفت: برای اینکه یک روز هم در راه‌ها حوادث جاده ای نداشته باشیم هر دستگاه خدمات رسان برنامه هایی را برای پیشگیری از اتفاقات جاده ای اجرا می کنند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان ، عادل مصدقی روز شنبه با حضور در وبینار نشست ۱۲۵ کمیسیون ایمنی راه‌های کشور با استان‌ها اظهار کرد: مهمترین این برنامه‌ها ارتقای فرهنگ ترافیکی و آموزش شهروندان به رعایت نکات ایمنی و عبور و مرور است که هر دستگاه خدمات رسان ملزم به اجرای برنامه های متناسب با آن شده اند.

به گفته وی، استقرار تیم های عملیاتی راهداری و پرواز بالگردهای امدادی هلال احمر در نقاط پرتصادف محورها، دیدار با آسیب دیدگان ناشی از تصادفات در بیمارستان های گرگان و گنبد و برگزاری جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان در بزرگراه گرگان- مشهد (جنگل گلستان) با حضور مقامات کشوری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی مناسب نیز برای برنامه ها صورت گرفته، اظهار کرد: ایمنی جاده ها موضوع مهمی در حمل و نقل جاده ای است که عوامل تاثیرگذار متعددی علاوه بر راه و جاده برآن مترتب است.

در وبینار کمیسیون ایمنی راههای کشور، دستگاههای خدمات رسان گلستان اعم از هلال احمر، پلیس راه، اورژانس، راه و شهرسازیف شهرداری گرگان و غیره نیز حضور داشتند.