فرمانده انتظامی گلستان: امروز با ابر برنامه راهبردی همه جانبه جنگ شناختی، ادراکی، امنیتی و نظامی مواجه هستیم و متاسفانه نخبگان و خواص ما در این جنگ عظیم دشمن سکوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، محمدسعید فاضل دادگر امروز یکم آذرماه در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج طلاب و روحانیون در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تفسیر آیه‌های قرآن است، اظهار کرد: دشمنان خواستند نور خدا را خاموش کنند اما نتوانستند و نمی‌توانند، چراکه این نظام دینی و توحیدی به پشتوانه ملت و ولایت شکست‌ناپذیر است.

وی بسیج را میقات اندیشه‌های پاک و لشکر مخلص خدا دانست و افزود: بسیج همواره در همه صحنه‌ها حضور به موقع داشته و تودهانی محکمی بر دهان دشمنان زده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به جریان نفوذ دشمن و ضرورت هوشیاری مردم تاکید کرد: امروز دشمن با مهندسی افکار عمومی به دنبال اجرای برنامه‌هایش بود تلاش کرد با تفکر بسیجی مقابله کند لذا با اهرمین‌سازی و نفرت‌پراکنی وارد صحنه شد.

دادگر توضیح داد: قبل از فتنه ۸۸، مقام معظم رهبری فرمودند که ویروسی وارد بدنه مدیریتی کشور شده، فتنه‌ها در راه است و باید خودتان را آماده کنید.

وی گفت: امروز با ابر برنامه راهبردی همه جانبه جنگ شناختی، ادراکی، امنیتی و نظامی مواجه هستیم و متاسفانه نخبگان و خواص ما در این جنگ عظیم دشمن سکوت کرده اند و نیروهای نظامی و امنیتی تنها بار این مسئولیت را به دوش می کشند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: جریان نفوذ بسیار خطرناک است که در سالهای گذشته با وجود آموزشهای مجازی شدت بیشتری گرفت به طوریکه شاهد بودیم در بین مدارس ما به راحتی آهنگ یک خواننده زیرزمینی در تمام مدرس پخش شد.

دادگر گفت: امروز دشمن ذهن و قلب جوانان را می خواهد به تسخیر در آورد و لباس سیاه داعش را به تن جوانان کند تا خودشان با دست خودشان کشور را نابود کنند.

وی ادامه داد: فتنه قومیتی ، مذهبی را با بهره گیری از مدل لیبی و سوری در دستور قرار داد و میخواست با این روش به سمت تجزیه کشور پیش رود.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: فضای مجازی و برنامه های شبکه های تروریستی ماهواره موجب شد فتنه با ترکیب فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ رقم بزند و در این فتنه تمام آن مولفه ها وجود داشت و از بی اطلاعی نسلی که با ارزشهای اسلامی و انقلابی  فاصله گرفته سو استفاده کند.

دادگر گفت: هدف دشمن در این جنگ ترکیبی مسئله حجاب و بی حجابی نبود و مطمعنا از این مسئله اجتماعی سو استفاده کرد تا به مقاصد شوم خود برسد.

وی ادامه داد: با سو استفاده از فرزندان خاناده های اسیب دب=یده اجتماعی و طلاق و.. و تحریک آنها آتش این فتنه را شعله ور کردند.