در پی ورود موج سرما و به منظور مدیریت مصرف گاز، تمام اداره‌ها و مراکز آموزشی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت ۳ روز در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل شدند. 

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، در پی ورود موج سرما و به منظور مدیریت مصرف گاز، تمام اداره‌ها و مراکز آموزشی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت ۳ روز در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی ماه تعطیل شدند. 

دلیل برودت هوا و برای تامین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامد‌های ناشی از افزایش مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود.حاجی گلدی کر گفت: دو شعبه بانک‌ها در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.

به گفته حاجی گلدی کر ، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان ، کلاس درس تمام مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند به صورت غیر حضوری تشکیل می‌شود.

وی افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق مورد تاکید است و شرکت گاز استان موظف است نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام و گزارش جامعی از نتایج آن و تجزیه تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.