از ورزشکاران قهرمان گلستان در رقابتهای ملی و جهانی با حضور استاندار گلستان قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، استاندار گلستان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی گلستان بااشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد ورزشی در استان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ ورزشکار گلستانی در تیم‌های ملی عضویت دارند و امسال این ورزشکاران ۶۳ مدال کسب کرده اند.

علی محمد زنگانه با اشاره به ۳ برابر شدن اعتبارات ورزشی استان در سالجاری افزود: به دنبال رفع مشکلات زیر ساختی ورزش قهرمانی هستیم و در سفر رئیس جمهور به گلستان نیز ۲۱۸ میلیارد تومان در این حوزه مصوبه داشتیم.

وی گفت: ۵ طرح نیمه تمام ورزشی هفته دولت افتتاح شد و همزمان با دهه فجر نیز ۱۰ طرح نیمه تمام دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

زنگانه خاطرنشان کرد: برای سالن ۶ هزار نفری که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و مقرر شده به جای ۳ سال در طول ۲ سال تکمیل شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: عملکرد فرزندان استان در حوزه ورزش افتخار آفرین است و علیرغم محدودیت‌ها و کمبود امکانات، گلستان یکی از استان‌های قدرتمند در زمینه ورزش است.

به گفته استاندار گلستان تاکنون اقدامات جذب و استخدام تعداد قابل توجهی از قهرمانان ورزشی انجام شده و در صورت احراز شرایط قهرمانان مسیر جذب با قدرت ادامه دارد.

زنگانه افزود: فرمانداران استان مکلف به برگزاری آیین استقبال با شکوه در شهرستان برای هر یک از قهرمانان ورزشی هستند.

در این جلسه قهرمانان ورزشی استان دغدغه‌ها و موضوعات خود را با دکتر زنگانه در میان گذاشتند و استاندار گلستان نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

همچنین در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی گلستان و در حضور استاندار، حسین، ولی زاده نوجوان کلاله‌ای و دارنده مدال طلای مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان، مدال طلای خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرد.